Wilt u als huisarts inzicht in de palliatieve zorg voor uw patiënten?

7-12-2021 nieuwsflits
Wilt u als huisarts inzicht in de palliatieve zorg voor uw patiënten?

Doe dan mee aan de gratis pilot Zelfevaluatie Palliatieve Zorg, geaccrediteerd voor twee punten.

Bij de Zelfevaluatie gaat u aan de hand van evaluatievragen kijken naar de manier waarop u zelf palliatieve zorg biedt. De vragen zijn bedoeld om aan te zetten tot nadenken en om met collegahuisartsen, die ook de Zelfevaluatie doen, in gesprek te gaan over mogelijkheden om de palliatieve zorg in uw dagelijks werk te verbeteren.

De Zelfevaluatie omvat 2 delen:

• Deel 1 is een individueel deel met open vragen, dat u op een voor u geschikt moment kan beantwoorden (hiervoor heeft u gegevens uit uw HIS nodig). Hierna volgen vragen over verwacht overleden patiënten. Voor het beantwoorden van die vragen moet u de dossiers van 3 verwacht overleden patiënten uit uw praktijk raadplegen.
  • Deel 2 omvat namelijk een bijeenkomst van 2 uur met collegahuisartsen o.l.v. een kaderhuisarts palliatieve zorg. Tijdens deze bijeenkomst worden gezamenlijk de uitkomsten besproken van de vragen van de Zelfevaluatie.

De bijeenkomst is online, geaccrediteerd voor 2 punten en gratis. De twee data zijn:

5 april 14.30 – 16.30 uur
19 april 17.30 – 19.30 uur

Interesse en/of vast aanmelden? Geef je naam naam per e-mail of telefonisch door aan Roos-Marie Tummers, adviseur: r.tummers@pznl.nl M: 06 46732491

‹ Terug naar overzicht